Статті
м.Чернівці, вул. Гайдара, 5А
тел.: +38(0372) 585-861, +38(050) 434-11-53, +38(097) 590-80-35 тел./факс: +38(0372) 585-862.
sl ind ai
  • Реєстрація

Буклети - це дієвий спосіб продемонструвати потенційному клієнту товари та послуги компанії. Останнім часом буклети завоювали величезну популярність, поступово перетворюючись на вигідну і вельми корисну форму реклами, призначену для масової аудиторії. Буклети складаються з трьох частин - це візуальна частина (фотографії, малюнки), інформаційна частина (опис послуги чи товару) і контактні дані.

Давно поширена на Заході традиція запрошувати гостей на урочисті події за допомогою листівки знайшла своїх послідовників і в Україні. Навіть у дитячому садку малюки урочисто обмінюються запрошеннями листівками, на яких рівним батьківським почерком написано про те, що Маша дуже чекає вас в суботу з подарунками за такою-то адресою, щоб разом відсвяткувати Машин день народження. Що вже говорити про дорослих людей!

Сьогодні календарі являють собою складну поліграфічну продукцію з безліччю варіантів. Це мініатюрні кишенькові календарі, більші квартальні календарі, настінні календарі і об'ємні настільні календарі - будиночки. Календарі - дуже корисна рекламна продукція, в якій поєднані дві її функції - презентація послуги чи товару, а також власне сам календар, настільки необхідний для повсякденного життя і для планування справ.

Візитна картка - це не тільки елемент ділового спілкування, але і частина образу людини, його "обличчя" в процесі встановлення комунікацій. Перші візитки з'явилися ще в стародавньому Китаї і відрізнялися естетичністю і стриманістю в оформленні. Етикет візитки той час не мав на увазі вказівки на ній якихось зайвих відомостей, крім прізвища, імені та посади. Широке поширення візитні карти одержали в 19 столітті. Саме тоді сформувалися основні правила оформлення візиток, які актуальні і в даний час.

Сторінка 2 з 2