Статті
м.Чернівці, вул. Гайдара, 5А
тел.: +38(0372) 585-861, +38(050) 434-11-53, +38(097) 590-80-35 тел./факс: +38(0372) 585-862.
sl ind ai
  • Реєстрація

Види папок бувають різні. За спостереженнями, їх можна використовувати в таких сферах, як:
-Реклама товарів або послуг;
-Створення гарного іміджу для фірми;
-Невід'ємний, атрибут фірмового стилю;
-Папка "Меню";
-Зберігання документації;

Настінні календарі - це поліграфічна продукція у вигляді книжки або таблиці, яка містить перелік місяців, чисел, днів тижня. Настінний календар є необхідним бізнес-акссесуаром, такі календарі дуже часто використовуються в представницьких цілях а так само в рекламних. У відмінності від іншої рекламної продукції (брошури, листівки, буклети), різними календарями користуються на протязі всього року, це значно збільшує ефективність реклами, якя міститься у ньому.

В даний час існує цілий ряд листівок, які мають те чи інше призначення. Спробуємо перерахувати найбільш популярні види листівок.

Вітальна листівка
У наші дні, вітальні листівки настільки популярні, що на сьогоднішній день в обігу налічують більше 15 мільярдів штук на рік. Досить таки значна цифра. США є світовим лідером з видання листівок. У цій країні, більше 500 компаній ведуть активний картинний бізнес. Другою країною, де картинний бізнес популярний, можна вважати Великобританію. У цій країні 250 компаній, які займаються виданням листівок. Відомим відкриточним брендом, є бренд "Hallmark". Під ним випускають листівки в усьому світі.

У даній статті ми спробуємо розповісти про те, як правильно створити плакат. Для початку спробуємо з'ясувати, звідки взагалі з'явився такий термін, як "плакат". Він ще з давніх часів був добре відомою формою друкованої продукції. Ще в XV в Європі вони вперше з'явилися в друкованому вигляді, однак китайці випередили європейців тим, що почали їх друкувати набагато раніше. І це не дивно, кожна більш-менш освічена людина знає, що в Китаї з давніх часів, писемність була розвинена на вищому рівні. Творцем художніх плакатів можна вважати Жюля Шере, француза, який з 1850 став видавати барвисті і яскраві вироби, які привертали до себе увагу людей.

Сторінка 1 з 2