Статті
м.Чернівці, вул. Гайдара, 5А
тел.: +38(0372) 585-861, +38(050) 434-11-53, +38(097) 590-80-35 тел./факс: +38(0372) 585-862.
sl ind ai
  • Реєстрація

Папка, як носій реклами та іміджу

Види папок бувають різні. За спостереженнями, їх можна використовувати в таких сферах, як:

-Реклама товарів або послуг;
-Створення гарного іміджу для фірми;
-Невід'ємний, атрибут фірмового стилю;
-Папка "Меню";
-Зберігання документації;

Можна виділити наступні вироби:

Корпоративні папки, які мають фірмову символіку.

Даний вид продукції вважається як елемент фірмового стилю. Вони призначені в основному для того, щоб зручно зберігати і поширювати інформаційні матеріали компанії. Однак такого роду вироби вважаються самостійними носіями рекламно-інформаційних матеріалів. Метою таких виробів є створити позитивний імідж для компанії чи фірми, представити її продукцію з кращих сторін і піднести торгову марку.
Поверхня такого виробу, складає як правило трохи більше, ніж аркуш формату А4. Такий розмір, дає можливість дизайнерам і рекламістам цілий майданчик для розміщення матеріалу, що носить інформаційний чи рекламний характер, найвищої якості або читаності, що є дуже значущим чинником. Такий майданчик зазвичай служить для яскравої інформації про товари та послуги, або про саму компанію. Якщо ж на ній розміщується інформація про компанію, то метою такого розміщення є позиціонування компанії, як бренда. А товари або послуги рекламуються іншими способами.
Такі поліграфічні продукти знаходять застосування на виставках або при проведенні переговорів, коли необхідно вручити своєму потенційному клієнтові цілий пакет рекламної інформації, яка представлена на листівках, буклетах і брошурах. Для додання солідності набору рекламної продукції, що вручається потенційному клієнту, такий продукт буде просто незамінний.
Для того, що б у потенційних і діючих клієнтів сформувався стійкий образ компанії, з'явилася довіра і бажання продовжувати співпрацю, то для цих цілей без рекламного та інформаційного матеріалу не обійтися. Для цього, створюється спеціальний набір, який має один стиль, що вміщає в себе канцелярське приладдя, сувеніри, оформлення інтер'єру. Такий набір отримав назву - фірмовий стиль. Цей набір не обходиться без корпоративної папки з фірмовою символікою.

Папки-регістри, папки з кільцевим механізмом.

Вироби такого роду, які мають кільцеві механізми, використовуються для того, що б зберігати внутрікорпоративну документацію. Такі вироби, найчастіше користуються попитом у менеджерів, які займаються роботою з клієнтами або в них зручно зберігати документи, а саме бухгалтерську звітність. Виглядають на полицях офісних меблів досить солідно, стильно і престижно. А якщо такий виріб має на лицьовій частині і корінці фірмову символіку Вашої компанії, то у відвідувача офісу, де він побачить таку папку, скластися думка про те, що він має справу із солідною, серйозною і фінансово стійкою фірмою.

Папки, зроблені зі шкіри, папки "на підпис".

Такий вид виробів теж говорить про солідність і серйозність компанії. Знаходження у адміністратора, секретаря такого виду продукції, говорить про те, що компанія ставить перед собою чітку мету, показати всьому ринку те, що вона успішна, велика і може бути серйозним конкурентом для інших підприємств. Найчастіше, вони виготовляються зі шкіри, а фірмова символіка знаходиться на лицьовій частині виробу, тиснена золотою або срібною фольгою. Крім цього, на виробі присутній напис: "НА ПІДПИС". У минулому, такий вигляд мав широке поширення у великих радянських установ.

Папка "меню".

Такий вигляд виробу можна назвати особливим. Сама назва виробу має на увазі область застосування в таких сферах, як кафе, бари, ресторани та інші обслуговуючі установи. Хотілося б відзначити той факт, що такий вид набув поширення в бізнесі і покликаний відображати фірмовий стиль компанії, виключно за зовнішнім оформленням такого виробу. Папка "меню" була створена з метою донесення до клієнта певної інформації, наприклад, вона відображає клас ресторану або кафе, в якому Ви опинилися відвідувачем.

Виходячи з усього вищесказаного, можна зробити висновок про основне призначення папок, які мають рекламну символіку, незалежно від сфери їх використання:

  • Реклама товарів або послуг;
  • Підтримка бренду своєї компанії;
  • Формування бажаного іміджу компанії в очах споживачів;
  • Наявність елементів, які вказують на "фірмовий стиль".

Зі свого боку, компания "Поліграф-Сервіс" готова запропонувати Вам виготовлення папок любих типів. Звертайтеся до нас.

Читати 1149 разів

Схожі матеріали (за тегом)

Детальніше в цій категорії: « Настінні календарі