Статті
м.Чернівці, вул. Гайдара, 5А
тел.: +38(0372) 585-861, +38(050) 434-11-53, +38(097) 590-80-35 тел./факс: +38(0372) 585-862.
sl ind ai
  • Реєстрація

Всі види відкриток

В даний час існує цілий ряд листівок, які мають те чи інше призначення. Спробуємо перерахувати найбільш популярні види листівок.

Вітальна листівка

У наші дні, вітальні листівки настільки популярні, що на сьогоднішній день в обігу налічують більше 15 мільярдів штук на рік. Досить таки значна цифра. США є світовим лідером з видання листівок. У цій країні, більше 500 компаній ведуть активний картинний бізнес. Другою країною, де картинний бізнес популярний, можна вважати Великобританію. У цій країні 250 компаній, які займаються виданням листівок. Відомим відкриточним брендом, є бренд "Hallmark". Під ним випускають листівки в усьому світі.

Вітальні листівки за своїм форматом, конструкції та оздоблення дуже різноманітні. Листівки невеликого формату, міні або як їх часто називають "малявки", мають розмір приблизно 40 * 60 мм. Що стосується великих, то вони можуть досягати до формату А2, зрозуміло в сфальцованний вигляді. Поява нових стандартів для конвертів в Україні, листівка у форматі "Євро", яка має розмір 110 * 220, стала користуватися популярністю. У виробництві стали часто використовувати такі дизайнерські матеріали, як фольга, калька, тонований і тиснений папір. Ці матеріали прийшли на заміну традиційного крейдованого паперу і картону.

За сучасну листівку, можна вважати унікальний, високотехнологічний виріб, який поєднує в собі якісний друк і різні способи обробки. Глітерне лакування, вважається самим останнім шиком моди. Воно здійснюється за рахунок трафаретного друку. Крім цього, не рідко застосовують тиснення, висікання, UV-лак, бронзування і багато іншого, що робить продукт унікальним і гарним. Останнім часом, фантазія українських і зарубіжних дизайнерів дійшла до того, що тепер листівка являє собою вже самостійний, окремий сувенір. Складена висічка і ручна робота, перетворюють звичайні листівки в складені конструкції. Зараз у моді застосовувати при оформленні різні аксесуари, у вигляді стрічок, виконання квілінгу, вкладишів та іншого. Поступово відроджується практика виготовлення листівок із специфічних матеріалів, таких як кераміка, шкіра, мінерали, сухоцвіти та багато іншого.

Рекламна листівка

Для того, що б завоювати Європу, Азію й Америку, рекламним листівкам, які безкоштовно розповсюджувалися, знадобилося приблизно 30 років. Чіткий і яскравий приклад можна простежити в Нідерландах, де кілька великих компаній оператора freecards протягом 5 років створили і поширили близько 7 тисяч різних листівок. У 1999 році в Росії утворився проект, який отримав назву "FLYCARDS". Розвиток проекту виявилося дуже успішним і незабаром фірмові стійки розташовувалися в найпопулярніших місцях проведення дозвілля по великих містах Росії. Рекламна листівка має значну перевагу перед іншими виробами, вона не нав'язлива. Реклама, яка розташована на таких листівках, що не підштовхує щось купувати, навпаки, сама ініціатива виходить від тієї людини, яка бере такий виріб зі стійки. Найчастіше, її застосовують і в повсякденному житті, у вигляді закладки для книги, може бути використана в якості яскравої картинки на робочий стіл, ну і знайде застосування у вигляді бланку для відкритого листа. За своїм форматом, вони зазвичай мають розмір стандартної поштової картки, виконані на щільному картоні, а з лицьового боку покриті лаком.

Яскравий і емоційний дизайн листівки, часто дуже важливий для рекламного успіху. Можна грамотно розрахувати програму розповсюдження продукції, вибрати найбільш людні місця, намітити дату, проте всі старання можуть виявитися марними і піти на нівець, якщо дизайн не буде залучати до себе увагу людей.

Ділова листівка

Саме поняття ділова листівка, з'явилося буквально кілька десятиліть тому і в наш час набирає високі обороти. Такі листівки призначені для того, що б з їх допомогою можна було легко і красиво привітати свого партнера по бізнесу, клієнта, представника ЗМІ, співробітника органу влади або державного чиновника на честь професійного свята. Їх можна назвати чудовими носіями сучасної бізнес-культури, так вони ідеально поєднали в собі всі ознаки вітальної та рекламної листівки. Таку листівку не викинуть у сміття, як черговий рекламний флаєр, а поставлять на робочому столі, де вона простоїть довгий час, даючи знати про дарувальника. Крім того, з її допомогою можна встановлювати довірчі відносини з клієнтами або діловими партнерами і навіть із співробітниками власної фірми.

Ми готові запропонцвати Вам виготовлення відкриток, листівок, запрошеннь з використанням любих технік, а наші кваліфіковані працівники створять для Вас неперевершений дизайн.

Читати 1339 разів