Статті
м.Чернівці, вул. Гайдара, 5А
тел.: +38(0372) 585-861, +38(050) 434-11-53, +38(097) 590-80-35 тел./факс: +38(0372) 585-862.
sl ind ai
  • Реєстрація

Усі секрети створення вдалого плакату.

У даній статті ми спробуємо розповісти про те, як правильно створити плакат. Для початку спробуємо з'ясувати, звідки взагалі з'явився такий термін, як "плакат". Він ще з давніх часів був добре відомою формою друкованої продукції. Ще в XV в Європі вони вперше з'явилися в друкованому вигляді, однак китайці випередили європейців тим, що почали їх друкувати набагато раніше. І це не дивно, кожна більш-менш освічена людина знає, що в Китаї з давніх часів, писемність була розвинена на вищому рівні. Творцем художніх плакатів можна вважати Жюля Шере, француза, який з 1850 став видавати барвисті і яскраві вироби, які привертали до себе увагу людей.

У наш час майже всі сучасні плакати мають такі властивості, як привабливість, барвистість і носять нагадувальний характер. За своєю структурою він має виглядати просто, зрозуміло, виразно, а також вирішувати певне завдання, для якої він і був створений. Плакати діляться на дві категорії: зовнішні і внутрішні. Зовнішні розташовуються на щитах і тумбах, а внутрішні займають місця в будівлях, вестибюлях і т.д. За своєю формою змістом інформації, вони діляться на такі види: текстові та візуальні. У візуальному друкованому виданні пропорційність тексту менша, ніж пропорційність ілюстрацій, а на текстовому виданні найчастіше може і не бути ілюстрацій, або з мінімальною кількістю такої. Внутрішні плакати призначені в основному для читання їх з невеликої відстані. Зовнішні для читання їх з дальньої дистанції.

При створенні плаката, в першу чергу необхідно звернути увагу на такі речі, як слоган, текстовий зміст і дизайнерське виконання. При створенні зовнішніх виробів, хорошим елементом дизайну виступає правильно підібраний малюнок, а при створенні внутрішніх навіть шрифт може бути одним з елементів дизайну. Важливо пам'ятати те, що він повинен мати актуальну тему, яка зацікавить цілу групу людей, а не окремих особистостей. Інакше користі від нього (крім як повісити у себе вдома) не буде. Далі переходимо до створення макету дизайну.

Важливо пам'ятати той факт, що при створенні макета, він самий повинен відповідати вимогам сильного збільшення, а також мати всі схильності для здійснення технологічного друку. В іншому випадку Ви просто не зможете його надрукувати, витративши безліч зусиль на його первісну розробку. Не забувайте про розміри, так як це теж один з важливих моментів. Заздалегідь визначтеся, з якої відстані Ви хочете, що б люди сприймали плакат. Розмір 120 * 180 - зазвичай до 15 метрів, розмір 260 * 360 - до 25 метрів, а розмір 300 * 600 - до 100 метрів. Існує такий фінт, як розміщення декількох однакових виробів поруч, так як згідно науці, сприйняття людини побудовано таким чином, що йому легше помітити повторення однакових елементів, ніж помітити один величезний.

Тепер спробуємо більш детально розглянути основні складові. До основних складових належать такі речі, як візуальний образ, колір і слоган. Головним елементом з усього цього, є візуальний образ. Візуальний образ повинен впливати на людину так, що б його можна було легко помітити і запам'ятати. Запам'ятайте, що в першу чергу необхідно приділити увагу лаконічності та ємності, так як це основні якості виробу. Не використовуйте при розробці багато дрібних елементів. А тепер окремо розберемо кожний з основних складових.


У наш час існує величезна кількість візуальних прийомів. Перераховувати їх всі тут ми звичайно ж не будемо, однак на які моменти необхідно приділити увагу - підкажемо. При створенні намагайтеся використовувати побільше несподіваних комбінацій, дивних перспектив, шрифт, який може грати дизайнерську роль, повторень, гумору, протиставлення, колажу. Не забувайте про масштаб, який може зіграти одну з головних ролей, при сприйнятті плаката. Крім того, увагу також притягують неймовірні і не реальні образи, вишуканий і яскравий колір, який так і тягне очі до друкованого продукту. Крім цього, не забувайте наситити його залежно від тематики, красою або модою, романтикою, а також знаменитостями. Якщо він носить рекламний характер, то слід приділити увагу повторенням, несподіваним комбінаціям, масштабом колажу та іншим візуальним елементам, які притягують до себе погляди людей.

Наступний елемент - слоган. Слідкуйте за тим, що б слоган відповідав образу, так як вони повинні бути єдиним цілим. Слова, які мають візуальну підтримку, сприймаються набагато переконливіше і ефективніше. Слоган в першу чергу розрахований на те, що б його сприймали з відстані. Відповідно він повинен бути зроблений так, що б його могли легко прочитати і зрозуміти. Розбірливий шрифт дасть можливість читати текст, розташований на плакаті з великої відстані.

Колір так само грає не малу роль в сприйнятті. Правильно підібрані колірні комбінації можуть воістину творити дива. Дизайнерське втілення і чудова ідея можуть бути вбиті на корені, якщо не правильно підібрати кольорову гаму. Найчастіше, ми зустрічаємо багатобарвні плакати. Однак тут не працює такий підхід, як: "чим більше фарби і кольорів, тим краще". Якщо застосувати 8-10 фарб на один примірник, то він може втратити свою виразність. Все необхідно робити в міру. Намагайтеся підібрати ідеальне поєднання яскравих кольорів, що б вони могли кидатися людям в очі, тим самим привертати увагу. Якщо Ви будете використовувати грамотно і правильно кольоровий контраст, то це зробить сюжет вироби легко запам'ятовується і читаним на відстані.

Бажаємо удачі у складанні та виданні власного типографического продукта. А компанія "Поліграф-Сервіс" зі своєї сторони, готова надати Вам свої професійні послуги у досягненні цієї цілі.

Читати 912 разів

Схожі матеріали (за тегом)